מרגי בריאיון: "הם מזיעים על כל ניצחון; אנחנו עוד נחזור"

יעקב ריבלין ואבי בלום No Comments on מרגי בריאיון: "הם מזיעים על כל ניצחון; אנחנו עוד נחזור"

ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל'קול חי': "בממשלה הזו מזיעים על כל ניצחון. הם אומרים לי 'לימדתם אותנו מה זה להיות אופוזיציה לוחמת'. אני אומר להם 'לימדתם אותנו מה זה קואליציה דורסנית' ואנחנו עוד נחזור"

יעקב מרגי צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב מרגי שוחח עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' והתייחס לסערה סביב הילולת ה'באבא סלי': "לא קראתי להפר חוק, הודעתי למשטרה שהחלטה כזו לא תתקבל על ידי הציבור כי אנחנו יודעים למה ההחלטה הזו התקבלה. לכן אנחנו נצביע ברגליים וקראתי לציבור להגיע בהמוניו. אני חושב שהלחץ והקריאה שלי אתמול – המשטרה לקחה את זה לתשומת ליבה וההילולא היה תהיה". הוא הוסיף: "אני לא מתחרט לרגע על הדברים וגם לא על התקיפות".

עוד סיפר מרגי: "פניתי לשר והוא היה מופתע מההחלטה". הוא נשאל האם הוא מקיים שיח עם שרים בממשלה וענה: "איפה שצריך לעזור לאזרחים אנחנו פונים ומדברים איתם, בשביל זה נבחרנו". הוא נשאל האם יצא לו לשוחח גם עם שרת הפנים: "לא יצא לי לדבר עם שקד, אבל אין לי בעיה לדבר איתה לטובת עניינים של עזרה לציבור".

בהמשך, התייחס למצבה של הקואליציה: "הם מזיעים על כל ניצחון. הם אומרים לי 'לימדתם אותנו מה זה להיות אופוזיציה לוחמת'. אני אומר להם 'לימדתם אותנו מה זה קואליציה דורסנית' ואנחנו עוד נחזור".



0 תגובות